Конспект розвивального заняття для дітей середньої групи

«Настрій мого дня»

Мета: створення позитивного психологічного клімату; навчати дітей розуміти свій власний настрій, розвивати почуття колективізму. Встановлювати дружні довірливі емоційні контакти між дорослими та дітьми. Формувати вміння вільно висловлювати власні думки, розвивати почуття власної гідності, самоповаги, прийняття себе та усвідомлення свого власного «Я».

Обладнання: аркуш паперу, олівці, м’яка іграшка ведмедик, клубочок з нитками.

Привітання.

Доброго дня. Діти, погляньте хто до нас сьогодні завітав у гості. А ви знаєте хто це до вас прийшов?(Ведмедик).

Давайте ми з ним привітаємося.

У коло всі разом вставайте

І посмішку передавайте

На сусіда подивіться

Та йому ви посміхніться

Другу ви ім’я назвіть

Руку дружби протягніть(знайомляться з ведмедиком Умкою).

Від ваших ласкавих імен стало тепло як від сонечка.

Діти, а ви знаєте, що ведмедик всю зиму спав. А на весні проснувся. Що ти говориш ведмедику? Влітку люблю полювати, а зимою в лігві спати, як зачую я весну, прокидаюся від сну(говорить ведмедик).

Діти, як ви вважаєте, який у ведмедика сьогодні настрій. Так він чудовий. А який ще буває настрій (веселий,радісний, сумний, злий…).

1.Вправа «Настрій»

Давайте подивимося, та познайомимо ведмедика з різними настроями (використовується наглядний матеріал).

Ведмедикговорить вам дякую, та просить, щоб ви йому розповіли, що можна робити коли вам весело.

2.Вправа «Веселий клубочок»

Давайте візьмемо «Веселий клубочок» та по черзі розповімо(клубочок передається по колу, кожен проговорює, що можна робити коли йому весело: можна робити добрі справи, дарувати подарунки, погратися з друзями, з котиком, подивитися по телевізору веселий мультик, погратися в улюблену гру, заспівати веселу пісеньку, потанцювати …)

Ведмедику, а хочеш подивитися як наші дітки вміють гратися? Так говорить ведмедик.

Зараз пора року у нас весна, часто йде дощик, давайте покажемо як.

3.Вправа «Дощ».

Діти стають у коло і повторюють рухи :

Подув вітерець - труть долонями;

Почав капати дощ – клацають пальцями;

Злива - плескають в долоні;

Грім - тупотять ніжками;

Закінчується дощик - клацають пальцями;

З’являється веселка та сонечко – піднімають руки вгору.

4.Вправа «Подарунок».

Діти а давайте ми ведмедикові зробимо подаруночки – намалюємо малюночки.

Сідайте будь ласка на стільчики за столи.

Кожен настрій має свій колір, наприклад, радість – це жовтий, оранжевий, червоний кольори, спокій – це зелений, сум – коричневий, чорний, темно-синій. Пропоную вибрати той колір, який відповідає вашому настрою, та намалювати малюнок.

5. Пальчикова гімнастика.

Ми сьогодні малювали

Наші пальці працювали

Наші ручки ми встряхнем

Малювати знов розпочнемо.

Ведмедику дуже подобаються ваші малюнки. Хто хоче подарувати йому свою роботу?

Ведмедик говорить вам велике дякую за цікаве заняття, посилає вам повітряний поцілунок.

Кожне слово, кожен погляд має значення. Попрощаймося із вами «Допобачення»

Кiлькiсть переглядiв: 285

Коментарi